Elindult az M1 bővítése: 2×4 sáv, új pihenők és 300 kamionparkoló jön – így változik a legforgalmasabb autópályánk!
Magyarország legnagyobb autópálya-fejlesztése indult el
Óriási fejlesztés indult az M1-es autópályán, amely Magyarország eddigi legnagyobb bővítése lesz. A tervek szerint néhány év múlva a Budapest és Győr közötti szakaszon akár 2×4 sávon is lehet majd száguldani.

Így bővül az M1: több sáv, új csomópontok és modern pihenők
Az M1-es 78 kilométeres szakaszát (M0 – Concó pihenő) bővítik:
- 2×3 állandó sávra,
- plusz egy-egy intelligens leállósávval, amit baleset, dugó vagy munkavégzés idején nyithatnak meg.
Ez g azt jelenti, hogy a jelenlegi 2×2 sáv helyett akár 8 sávon haladhat majd a forgalom Budapest és Győr között.

Határidők: 2028-ra és 2029-re készül el a két fő szakasz
A munkálatok szeptemberben kezdődtek:
- M0–Bicske szakasz: 2028. augusztus végére készül el,
- Concó pihenőig: 2029. augusztus végére fejeződik be,
- a Hegyeshalomig tartó bővítés pedig később indul.
A jó hír: a kivitelezés idején is biztosítják a 2×2 sávos forgalmat.

300 új kamionparkoló és családbarát pihenők az autósoknak
Nem csak sávbővítés – teljes megújulás!
A beruházás részeként:
- 72 hidat és felüljárót építenek át,
- 11 csomópontot korszerűsítenek, 4 újat létrehoznak,
- 6 pihenőt teljesen átépítenek, továbbiakat modernizálnak,
- 300 új kamionparkoló épül, plusz családbarát pihenők,
- új vízelvezetők, nagyobb zajvédő falak és körforgalmak készülnek.

Az M1 bővítése egy 10 éves országos program része
A nagy egész: 10 éves giga-fejlesztés
Az M1 bővítése csak a kezdet: 2025 és 2034 között az MKIF Zrt. az M3-ason és M7-esen is bővítéseket indít, valamint közel 279 kilométer vadonatúj gyorsforgalmi út épül Magyarországon
Itt követheted a lezárásokat és a forgalmi változásokat
Friss infók, terelések és lezárások több nyelven: 👉 development.mkif.hu/m1.
Az átalakulást bemutató animáció itt látható: 👉 YouTube-link.
Forrás: MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő
Zártkörűen Működő Részvénytársaság