A Coop Rally hatása a hazai élelmiszeriparra – mit üzen a kisvállalkozásoknak?
Idén szeptember 9-én rajtol Coop Rally, az élelmiszeripar országjáró karavánja. Ez nemcsak a hazai termékek ünnepe, de évről évre egyre komolyabb üzenetet küld a kis és középvállalkozásoknak is: lehet hazait gyártani, lehet sikeresen működni, csak tudni kell jól csinálni.

A verseny célja bemutatni, hogyan készülnek azok a termékek, amelyek nap mint nap a kosarunkba kerülnek. De a háttérben sokkal több történik. A Coop Rally ugyanis az a ritka alkalom, amikor gyártók, kiskereskedők, szakpolitikusok és médiaszereplők együtt néznek be a kulisszák mögé – és közben elkezdődik egy nagyon fontos párbeszéd.
Mit tanulhat ebből egy kis cég? Azt, hogy az összefogás versenyelőny. Hogy a minőség nem csak a nagyok játéka. És hogy a helyi értékek igenis piacképesek lehetnek, ha jól csomagolják őket.
A rallyn idén is több családi cég és hazai márka bemutatkozik – olyan vállalkozások, amelyek évek óta stabil beszállítói a hazai láncoknak, vagy épp most törnek be a piacra. A közös bennük, hogy: hitelesek és tisztelik a vásárlót. Plusz nem félnek fejlődni.
A Coop Rally nem egy túldizájnolt sajtóesemény – sokkal inkább egy szakmai hálóépítés, ahol az elismerés mellett új kapcsolatok, üzleti lehetőségek is születnek. Kisvállalkozóként ezt érdemes észrevenni, itt meg is tudod mutatni.
A lényeg: ne add fel. Ha jó a terméked, ha van sztorid, ha becsülettel csinálod, előbb-utóbb rád talál a piac – vagy te találod meg. A Coop Rally idén is azt bizonyítja: a magyar élelmiszeripar él és virul és ebben a kicsiknek is helyük van.