Végiggurult az országon a XIX. Coop Rally

Nem autóverseny, hanem a magyar élelmiszeripar országjáró ünnepe

A Coop Rally idén is több száz résztvevőt vitt végig a hazai gyártókhoz és üzletekhez. Dunaharasztitól Bajáig nyolc állomáson mutatták meg a beszállítók, hogy minden termék mögött innováció, családi tradíciók és magyar értékek állnak. A kétnapos programsorozat a nyugat-magyarországi régió településeit érintette, a rajt és cél között pedig ügyességi vetélkedők, kóstolók és közös játékok tették élménnyé az országjárást.

Első nap – 2025. szeptember 9.

Coca-Cola HBC Magyarország – Dunaharaszti

A rajt a Coca-Cola HBC központjából indult, ahol Kovács Ágnes ügyvezető igazgató felidézte: közel 140 milliárd forintnyi beruházással és 13 ezer ember megélhetését biztosító értéklánccal a Coca-Cola a magyar élelmiszeripar egyik meghatározó szereplője.

A dunaharaszti gyár a Coop 2000 boltjában jelen van a termékeivel.

Tutti Kft. – Rábapatona

A következő megálló Rábapatonán volt, a Tutti Kft.-nél. Prohászka Andrea ügyvezető bemutatta, hogyan nőtt a családi cég a ’80-as évekbeli fagylaltpor-üzemből 2500 termékig és 60 országos exportpiaccá.

A generációváltás után a vállalat új piacokra lépett, miközben fenntartható technológiákba – például napelemekbe – fektetett.

Lipóti Pékség – Lipót

Lipóton Tóth József Péter alapító-tulajdonos hangsúlyozta: a pékség a magyar alapanyagra és az összefogásra építette sikerét.

A családi vállalkozás ma már tíz üzemmel működik, a legnagyobb Hatvanban van, de az idei Coop Rally a lipóti gyökereket mutatta meg. „Csak összefogással tudtunk sikereket elérni” – mondta.

Coop Szolnok Zrt., Coop Szuper Plusz üzlet – Tét

A téti állomáson Fekete Tibor vezérigazgató kiemelte: a Coop Szolnok több évtizede magyar kézben van, 10 megyében 155 üzlettel szolgálja ki a vásárlókat.

A boltmegújítási program és a helyi termelők támogatása is azt bizonyítja, hogy a közösség erősítése a legfontosabb.

Szatmári Malom Kft. – Veszprém

Az első nap zárásaként a veszprémi Szatmári Malom adott otthont a Rallynak. Almási Zoltán ügyvezető a magyar búza és a helyi feldolgozás fontosságát emelte ki.

A modern malomipari fejlesztések – energiahatékony gépsorok, fenntartható csomagolás – a minőséget és a környezeti felelősséget egyszerre szolgálják.

Második nap – 2025. szeptember 10.

Tolnatej Zrt. – Szekszárd

A második nap Szekszárdon indult. A Tolnatej vezérigazatója, Koller Attila bemutatta, hogyan vált a Tolnatej az ESL tej hazai bevezetőjéből a régió legnagyobb sajtüzemének tulajdonosává.

Az éves 265 millió liter feldolgozott tej, a 73 milliárd forintos árbevétel és a savó innovatív feldolgozása mind azt bizonyította, hogy a magyar tejiparnak van jövője.

Mecsek Füszért Zrt., Coop Szuper üzlet – Villány

Villányban a Mecsek Füszért villányi Coop üzlete mutatta meg, hogyan lehet kistelepülésen is modern vásárlói környezetet kialakítani.

Nagy Lajosné vezérigazgató hangsúlyozta: nem a robbanásszerű forgalomnövekedés a cél, hanem az élmény, amely miatt a vásárlók szívesebben térnek vissza.

Mogyi Kft. – Baja (Cél)

A Rally célállomása Baján, a Mogyi Kft.-nél volt. Szabados Márk vezérigazgató arról beszélt, hogyan vált a családi vállalkozás nemzetközi snackmárkává.

A napraforgómagot és a popcorn-kukoricát hazai gazdákkal termeltették, portfóliójukat pedig folyamatosan bővítették. A Coop-pal két évtizedes együttműködésük a bizalmon és a partnerségen alapult.

A magyar, jó minőségű termékek útja az asztalokig

A XIX. Coop Rally nem csupán egy találkozó, verseny vagy szakmai kirándulás volt, hanem látványos bizonyíték arra, hogyan épül fel a magyar élelmiszer útja: a vetőmagtól a feldolgozáson át az üzletek polcáig, végül pedig a fogyasztók asztaláig.

A dunaharaszti üdítőtől a lipóti kenyéren és a szekszárdi sajton át egészen a bajai ropogtatnivalókig minden állomás megmutatta, hogyan lehet magyar alapanyagból, magyar munkával, magyar értékeket teremteni, jó minőséget előállítani és eljuttatni az emberekhez.

Olvasd el ezt is: A Coop Rally hatása a hazai élelmiszeriparra /https://hiszemhalatom.hu/2025/09/08/a-coop-rally-hatasa-a-hazai-elelmiszeriparra-mit-uzen-a-kisvallalkozasoknak/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük